Розширена гарантія Nokian

Розширена гарантія (Hakka Guarantee) надається на зимові шини Nokian моделей Nokian Hakkapeliitta R3, Nokian Hakkapeliitta R3 SUV, Nokian WR SUV 4, Nokian Hakkapeliitta 9, Nokian Hakkapeliitta 9 SUV, Nokian Hakkapeliitta 8, Nokian Hakkapeliitta 8 SUV та на літні шини Nokian моделей Nokian Hakka Black 2, Nokian Hakka Black 2 SUV, Nokian Hakka Blue 2, Nokian Hakka Blue 2 SUV та Nokian Hakka Green 2.

Компанія ТОВ «Нокіан Шина» зобов’язується забезпечити безкоштовне усунення недоліків, тобто гарантійний ремонт або заміну, якщо в процесі експлуатації шини трапиться будь-яке її пошкодження, за винятком навмисних пошкоджень (актів вандалізму з боку споживача або третіх осіб) та випадків, які сталися з порушенням Правил експлуатації шин, що зазначені нижче. Розширена гарантія поширюється на шини, залишкова глибина протектора яких становить не менше 4 (чотирьох) міліметрів. Розширена гарантія не поширюється на шипи.

Розширена гарантія діє протягом 1 (одного) року від дати продажу, та розповсюджується на шини, придбані споживачем в Шинному Центрі VIANOR на території України (далі – «Шинний Центр»). Під час продажу шин Шинний Центр видає споживачу належним чином заповнений Гарантійний талон з присвоєним під час заповнення унікальним номером та заносить інформацію щодо талону в єдиний електронний реєстр. Гарантійний талон має бути заповнений на матричному принтері. Шинний Центр має право відмовити споживачу в наданні Гарантійного талону, якщо монтаж придбаних у такому Шинному Центрі шин на автомобіль споживача виконується не в Шинному Центрі.

Для отримання гарантійного обслуговування споживач звертається в будь-який Шинний Центр на території України та пред’являє пошкоджену шину, належним чином оформлений Гарантійний талон, своє посвідчення водія і технічний паспорт на автомобіль, на якому експлуатувалася шина.

Персонал Шинного Центру перевіряє наявність інформації щодо талону в єдиному електронному реєстрі. Після цього проводиться експертиза пошкодженої шини та робиться висновок щодо можливості її ремонту або заміни на шину аналогічної моделі і розміру. Співробітник Шинного Центру приймає рішення щодо можливості ремонту або заміни шини. Персонал Шинного Центру має право відмовити споживачу у наданні гарантійного обслуговування у таких випадках: відсутності інформації щодо гарантійного талону в єдиному електронному реєстрі; у випадку фактичної невідповідності особи споживача та/або пред'явленої шини та/або даних про авто інформації, що вказана  в Гарантійному талоні; у випадку ремонту шини не в Шинному Центрі; встановлення Негарантійного випадку; при будь-якому іншому порушенні Умов Розширеної гарантії.

Після ремонту або заміни шини споживачу надаються копії Акту огляду, Замовлення-наряду та дублікат Гарантійного талону з відміткою щодо наданого гарантійного обслуговування.

Гарантійний талон дає право замінити ту кількість шин, яка вказана в цьому Гарантійному талоні в полі «Кількість шин».

Правила експлуатації шин:

Шини мають використовуватися виключно у відповідності до сезону: зимові – у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні – у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня. Заміна літніх та зимових шин проводиться у відповідності до періоду, вказаного вище. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому шини встановлені (але не вище ніж +0,3 Бар).

Подробиці щодо Розширеної гарантії та переліку Шинних Центрів можна дізнатися на офіційному сайті компанії NokianTyres (www.nokiantyres.ua) або за телефоном Гарячої лінії 0 800 508 20 20.

Негарантійні випадки:

  • навмисні пошкодження шини (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб);
  • пошкодження, які сталися з порушенням Правил експлуатації шин;
  • пошкодження, які сталися під час експлуатації легкових шин на мікроавтобусах;
  • пошкодження, які сталися під час експлуатації шин на іншому автомобілі, аніж зазначено в Гарантійному талоні;
  • пошкодження, які сталися внаслідок заклинювання колеса чи експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дрифтинг, слалом та ін. (нерівномірний знос протектора по окружності шини тощо).

Связаться с нами
  • График работы
  • Пн-Сб9:00 – 18:00
  • Вс10:00 – 16:00
Как вам удобнее с нами связаться?
Согласие на обработку cookies
Мы используем файлы cookie для персонализации контента, который вы видите на сайте Политикой конфиденциальности
Личный кабинет
Заполните поле!
Заполните поле!
Заполните поле!
Заполните поле!
Заполните поле!
Запись на сервис
Сообщить о наличии
Корзина покупок