Шиномонтаж і балансування


Увага! Ціни в сервісних центрах можуть відрізнятися, уточнюйте за телефоном.

Вартість шиномонтажу 4-шин у комплексі (шиномонтаж, балансування, зняття та встановлення колеса, накачування)

ДіаметрЛегковіSUV / Cargo VanTireshop PRO
13800 грн
1100 грн
14900 грн1000 грн1100 грн
151000 грн1100 грн1200 грн
161000 грн1100 грн1300 грн
171100 грн1200 грн1400 грн
181200 грн1300 грн1500 грн
191300 грн1400 грн1600 грн
201400 грн1500 грн1700 грн
211600 грн1700 грн1900 грн
221700 грн1800 грн2000 грн
23
1900 грн2100 грн
24
1900 грн2200 грн

Додаткові послуги

Рихтування легкосплавного дискувід 300 грн/шт
Шиномонтаж RunOnFlat75 грн/шт
Шиномонтаж низького профілю75 грн/шт
Зберігання легкових шин (з дисками +500 грн)1500 грн/сезон
Зберігання шин класу SUV (з дисками +500 грн)2000 грн/сезон
Підкачка шин повітрямБезкоштовно
Ремонт шинивід 200 грн/шт
Утилізація шин75 грн/шт
Пакети для шин25 грн/шт

Ціни дійсні з 01.03.2024

Шиномонтаж і балансування — звичайні процедури, з якими стикається кожен автолюбитель. Попри уявну простоту процес правильного встановлення скатів безпосередньо пов'язаний з безпекою пересування авто. Те ж можна сказати про балансування: невірно «відрегульоване» колесо починає бити, з'являється вібрація, зростає навантаження на підвіску, що загрожує виходом з ладу її елементів. Простіше кажучи, дешевше скористатися послугами шиномонтажу в Києві, ніж ремонтувати ходову частину або купувати новий комплект скатів у інтернет-магазині. Які особливості має популярна процедура?

Заміна шин

Теоретично це можна здійснити в гаражних умовах, однак процес виявляється доволі трудомістким. Враховуючи невисоку ціну послуги, побачити автолюбителя, який самостійно займається розбортуванням коліс, можна дуже рідко. Заміна шин охоплює:

  1. Знімання всіх чотирьох коліс з автівки. Для цього використовуються гідравлічні домкрати швидкої дії.
  2. Технологічне миття шин (найчастіше під тиском). Якщо знехтувати цим етапом, виникає ризик пошкодити під час монтажу диск: він почне іржавіти, якщо зроблений з чорного металу. Зрештою це призводить до його руйнування, що загрожує аварією. У деяких майстернях вам можуть запропонувати послугу піскоструменевого очищення металевого виробу, щоб запобігти корозії. Потім його можна пофарбувати спеціальною атмосферостійкою фарбою.
  3. Встановлення нової покришки — процес, що вимагає акуратності. Результат залежить від обладнання (компанії-виробника, бренду) та майстерності монтажника. На подальшому етапі проводиться накачування колеса до тиску, визначеного виробником. Потрібні дані можна знайти на боковині ската, табличці у дверному отворі, інструкції щодо експлуатації машини.

Балансування коліс автомобіля

Цю операцію слід проводити не тільки стосовно гуми, що знову встановлюється. Дисбаланс (по-іншому — статична та динамічна неврівноваженість) коліс може виникнути з різних причин. Це може бути пошкодження ската без його розгерметизації (розрив ниток корду, погіршення геометрії), втрата тягарця, передчасне зношення, пов'язане з порушенням швидкісного режиму або високим навантаженням тощо. Важливіше знати первинні ознаки розбалансованого колеса:

  1. Биття керма. З'являються проблеми з одним або обома передніми скатами, що супроводжується вібрацією, яка іноді помітна в певному швидкісному діапазоні. Ігнорування проблеми призводить до виходу з ладу підшипника маточини, інших елементів підвіски. Через трясіння може навіть розгерметизуватися кондиціонер, якщо він є.
  2. «Мотання» задньої частини авто з боку в бік. Причина — в дисбалансі. Варто зазначити, що «винуватою» буває і ходова частина, тому перевірку необхідно проводити в комплексі. Побічно про неправильне регулювання врівноваженості коліс може свідчити нерівномірне зношення протектора.

Виправити становище можна за допомогою рівномірного розподілу навантаження стосовно центру колеса. Робиться це за допомогою встановлення свинцевих тягарців у потрібних місцях, для визначення яких використовується спеціалізоване обладнання. Особливості процесу:

  1. Фіксація балансувальних тягарців проводиться з зовнішньої або внутрішньої сторони диска. Останній варіант кращий, якщо потрібно зберегти естетичну привабливість ходової частини авто.
  2. Якщо важків два, вони ставляться поруч, але водночас сумарна маса не повинна перевищувати 60 м. У іншому випадку варто обстежувати диск або покришку, щоб виявити дефект.

Якість процедури залежить від стану обладнання, яке повинно бути стаціонарним і проходити регулярну перевірку, а за необхідності — калібрування. Кращий варіант — комп'ютерний балансувальний стенд. Він «вміє» працювати з рознесеними тягарцями. А за наявності програмного забезпечення порається з виробами, які на звичайному оснащенні «відрегулювати» не вдається.

Як часто потрібне балансування

Якщо з новими літніми, зимовими та всесезонними покришками все зрозуміло, то чи варто повторювати процедуру кожен сезон? Якщо почитати інструкцію до авто, там найчастіше рекомендують робити це через 10–15 тис. км пробігу. При меншому кілометражі за зиму чи літо балансування коліс і дисків не обов'язкове. Однак існує багато інших випадків, коли процедура необхідна:

  • після ремонту елементів підвіски;
  • під час монтажу відновленого ската (після гарячої або холодної вулканізації, встановлення латки, грибка);
  • при нерівномірному зношенні шин або виявленні порушення їхньої геометрії.

Відкладення поїздки в майстерню у вищевказаних випадках загрожує цілим набором неприємностей. Це передчасне зношення покришок, злам деталей підвіски, постійний дискомфорт від вібрації, погана керованість і стійкість машини, що призводить до зниження безпеки поїздок і збільшення ризику виникнення аварійних ситуацій.

Зв'язатися з нами
  • Графік роботи
  • Пн-Сб9:00 – 18:00
  • Нд10:00 – 17:00
Як вам зручніше з нами зв'язатися?
Згода на обробку cookies
Ми використовуємо файлы cookie для персоналізації контенту, який ви бачите на сайті Політикою конфіденційності
Особистий кабінет
Заповніть поле!
Заповніть поле!
Заповніть поле!
Заповніть поле!
Заповніть поле!
Запис на сервіс
Повідомити про наявність
Кошик покупок